.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسهیلات ارشاد مازندران برای راه اندازی چاپخانه به اصحاب رسانه

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اعلام حمایتهایی از سوی ارشاد استان به اصحاب رسانه اظهار داشت: ارشاد مازندران برای راه اندازی چاپخانه به صاحبان رسانه تسهیلات می دهد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رستم دهقان ، در نخستین هم اندیشی مدیران مسئول و سردبیران روزنامه ها و هفته نامه محلی، نمایندگان خبرگزاریها و روزنامه های کثیرالانتشار که به میزبانی شرکت گاز مازندران در این محل برگزار شد، افزود: ارشاد استان از راه اندازی چاپخانه در مازندران برای اصحاب رسانه استقبال کرده و تسهیلاتی در این زمینه اعطاء می کند.

وی خاطر نشان کرد: به زودی دفتر نمایندگی خانه مطبوعات در غرب مازندران راه اندازی خواهد شد.

رئیس شورای مرکزی خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه در صدد ایجاد صندوق قرص الحسنه اهالی رسانه در این خانه هستیم، تصریح کرد: اعضای جدید هیئت مدیره تعاونی مسکن استان به زودی معرفی خواهند شد.

دهقان با بیان اینکه مجوز ایجاد موسسه فرهنگی آموزشی خانه مطبوعات استان را پیگیر هستیم، یادآور شد: خانه مطبوعات دوره جدید برای اعزام خبرنگاران و فعالان رسانه ای به اردوهای تفریحی و توریستی هیچ وجهی دریافت نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در بسیاری موارد کمک کار دستگاههای اجرایی استان برای توسعه هستند از مسئولان خواست تا تعامل خود را با اصحاب رسانه بیشتر کنند.

رئیس شورای مرکزی خانه مطبوعات مازندران خاطر نشان کرد: مشکلات صنفی اهالی رسانه باید با تعامل و همکاری اصحاب رسانه و مدیران دستگاههای اجرایی رفع شود.

وی با اشاره به برگزاری 13 جلسه رسمی و غیررسمی برای ساماندهی خبرنگاران مازندران گفت: اثرگذاری رسانه ها و خبرنگاران برای همه مدیران ملموس بوده بنابراین تعامل رسانه ها با دستگاههای اجرایی باید دوسویه باشد.

دهقان با بیان اینکه اسامی 350 خبرنگار و فعال رسانه ای برای اعطای تسهیلات به بانک ها آماده شده است، اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته یکی از نمایندگان استان، مقدمات دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان مازندران فراهم شده است.

وی برپایی اردوی زیارتی به مشهد مقدس، قم، تهران و برگزاری کلاس های آموزشی حرفه ای خبرنگاران را از برنامه های نیمه نخست امسال خانه مطبوعات برای اصحاب رسانه بیان کرد و افزود: هم اکنون 80 رسانه و 400 فعال رسانه ای در مازندران حضور دارند.

رضا برمکی، مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران نیز در سخنانی از پالایش و ساماندهی فعالان رسانه ای استان با همکاری مدیران مسئول و خانه مطبوعات خبر داد و گفت: به زودی مجوز ایجاد موسسه آموزش غیرانتفاعی حرفه روزنامه نگاری توسط خانه مطبوعات استان اخذ می شود.

وی با اشاره به ارائه فراخوان جشنواره مطبوعات مازندران اظهار داشت: ملاک سیستم کمک های رفاهی و تسهیلاتی به اصحاب رسانه بر اساس ساماندهی جدید خواهد بود.

برمکی در پایان از برگزاری نمایشگاه مطبوعات مازندران، دهه دوم مرداد ماه 88 در مازندران خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.